
Tuning hamulcow
Tuning hamulcow
Witam. Chce zamontowac zestaw hamulcowy AP Racing 6 tloczkowy tarcza 356mm i nie wiem czy wybrac tarcze nacinana czy nawiercana moze ktos napisac jakie sa roznice i ktora lepiej bedzie sie spisywac 

- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Tuning hamulcow
nawiercana jest lżejsza, teoretycznie ma lepsze chłodzenie i imo wygląda lepiej, ale za to jest mniej wytrzymała. Jeżeli chcesz jeździć po torach to weź nacinaną, jak tylko po mieście i w trasie to nawiercana.
Re: Tuning hamulcow
no to chyba zostane przy nacinanej bo nawiercana jest tylko na specjalne zamowienie i duzo drozsza a do tego nie sa pewni jak sie bedzie zachowywac przy dluzszych przebiegach w m3 bo tego nie przetestowali.A Brembo? Moze jest lepsze?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Tuning hamulcow
Podejżewam że porównywalne. Ja jeżdże na brembo i też na nacinanych, ze względu na ilość Mtracków w roku. Bierz nacinaną i będziesz miał spokój.
Re: Tuning hamulcow
Dzieki. Wezne nacinana i jeszcze troche grosza zostanie na inne przyjemnosci 

Re: Tuning hamulcow
dokładnie tak jak napisał maros nawiercanie ma odpowiadac za chłodzenie nacinanie za usuwanie syfu z klocka
FW motorsport
Re: Tuning hamulcow
Tu macie ciekawostke w temacie hamulcow. Zestaw ze 135i:


Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: Tuning hamulcow
Wreszcie jakoś to wygląda.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: Tuning hamulcow
A ja znalazlem cus takiego
ciekawe te naciecia.

BMW ///M POWER M3 E36--->M5 E34--->??
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Tuning hamulcow
boższzzz jak można do białego auta, niebieski felunek dać 

- tom_kulturysci
- Posty: 685
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 23:52
- Auto: E46 M3 & 335D
- Lokalizacja: Podlaskie
Re: Tuning hamulcow
MaRoS pisze:boższzzz jak można do białego auta, niebieski felunek dać
to jest własnie hameryka

Re: Tuning hamulcow
Witam, wlasnie musze wymienić tarczei klocki przód, to bedzie koszt jakies 1600 tarcze i 500 klocki, moglbym kupić tarcze od CSL , do tego oczywiscie jarzma które kosztują chyba 500zł za strone. pytanie czy jest sens robić taki upgrade, czy zostawić seryjne 325mm, zmienial to ktos z Was, jest wyczuwalna róznica miedzy serią a tymi od CSL? w końcu powierzchnia cierna zostaje taka sama, moze byc różnica w oddawaniu ciepła
Re: Tuning hamulcow
karol M3, a masz dojscie do hampli od csl na przod ?+klocki?
Profesjonalny Serwis Samochodowy oraz Pomoc Drogowa www.MatCars.pl
Re: Tuning hamulcow
Tak roznica jest wyczuwalna. Szczegolnie w polaczeniu z dobrymi (choc piszczacymi i pylacymi) klockami - Pagid RS19 ("zolte"). Ja polecam szczegolnie jesli myslisz o jakies ostrzejszej jezdzie np na torze. Nawet jesli nie to chyba tez warto - hamulce zawsze warto miec lepsze.karol M3 pisze:Witam, wlasnie musze wymienić tarczei klocki przód, to bedzie koszt jakies 1600 tarcze i 500 klocki, moglbym kupić tarcze od CSL , do tego oczywiscie jarzma które kosztują chyba 500zł za strone. pytanie czy jest sens robić taki upgrade, czy zostawić seryjne 325mm, zmienial to ktos z Was, jest wyczuwalna róznica miedzy serią a tymi od CSL? w końcu powierzchnia cierna zostaje taka sama, moze byc różnica w oddawaniu ciepła
Natomiast patrzac na to z fizycznego punktu widzenia to inna jest droga jaka kolcek pokonuje przy jednym obrocie kola. Przy tarczy 325mm, obwod zewn. to ok 1021mm a przy 345 to 1084mm
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!